Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Βασίλης Καλλίδης: «Η Ελένη Μενεγάκη είναι άριστη μαγείρισσα»

«Αν δεν έχει καλή γεύση το φαγητό, αλίμονο σε αυτόν που το μαγείρεψε! Αυτό έχω να σας πω μόνο. Γι' αυτό και ταιριάξαμε, αφενός έχουμε την ίδια κοσμοθεωρία για τη ζωή και επίσης μας αρέσει το νόστιμο φαγητό»

Για τη συνεργασία του με την Ελένη Μενεγάκη μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Βασίλης Καλλίδης .

«Η συνεργασία μου με την Ελένη είναι εξαιρετική» είπε ο διάσημος σεφ στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ και πρόσθεσε: «Τα γεγονότα άλλωστε το αποδεικνύουν ότι λέω αλήθεια, γιατί για να είμαι εκεί τρίτη χρονιά... Κανείς δεν με υποχρέωσε να το κάνω. Περνάω πολύ καλά, έχω μάθει πολλά πράγματα, γιατί το live είναι πάρα πολύ καλό σχολείο. Η Ελένη επίσης είναι πολύ καλή δασκάλα και οι σχέσεις μας είναι άψογες».

Όσο για το αν η επιτυχημένη παρουσιάστρια είναι καλή στην κουζίνα; «Είναι άριστη μαγείρισσα, και δεν το λέω για να την κολακεύσω, εννοώ κάθε λέξη που λέω... Είναι από τις καλύτερες που έχω γνωρίσει», είπε και συνέχισε: «Αν δεν έχει καλή γεύση το φαγητό, αλίμονο σε αυτόν που το μαγείρεψε! Αυτό έχω να σας πω μόνο. Γι' αυτό και ταιριάξαμε, αφενός έχουμε την ίδια κοσμοθεωρία για τη ζωή και επίσης μας αρέσει το νόστιμο φαγητό».

Τέλος, σχετικά με τη δημοσιότητα και το πόσο του έχει αλλάξει τη ζωή εξομολογήθηκε: «Θα ήταν αφελές να πω ότι δεν την άλλαξε. Αλλά προς το καλό σε σχέση με την αναγνωρισιμότητα» ολοκληρώνοντας με το αν τον έχει ενοχλήσει κάτι που έχει γραφτεί ποτέ γι' αυτόν: «Ευτυχώς, δεν έχω δώσει ποτέ αφορμή. Κάνω μια πολύ ήσυχη ζωή και γενικότερα δεν μπλέκω τα προσωπικά με τα επαγγελματικά. Δεν ζορίστηκα ποτέ, δεν με ενόχλησε ποτέ κανείς. Είμαι πολύ τυχερός, αλλά φροντίζω κι εγώ γι΄αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...